Kategóriák
Regisztráció

Szerviz

A hatályos törvényekkel összhangban garantáljuk, hogy az Extol, Fortum és Heron készülékek szakszerű használat esetén kifogástalanul működnek.

Elveszett jótállási jegy esetén az eladó szerv bejelentkezés után <<innen tudja letölteni>> az értékesítéskor kitöltendő jótállási jegyet. (cikkszám, cikknév, eladó adatai, dátumeladási árhány év a jótállási idő)
 
A jótállási jeggyel árusított termékek listáját az eladó szerv bejelentkezés után <<innen tudja letölteni>>.
 
Ha mégis meghibásodnának:

Heron termékek esetén, a legközelebbi szakszervizhez fordulhat. A szervizek listáját itt találja.

Extol készülékek esetén csak a Madal Bal Kft. budapesti telephelyén történik garanciális javítás.

Extol készülékek meghibásodása estén válassza ki az Önre vonatkozó részt:

Ha Ön kereskedő partnerünk és üzlethelységben adta el a készüléket:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. Fontos! Mindenképp írassa alá a vásárlóval a nyomtatványt! 1 példányt adjon a vásárlónak. A nyomtatványt az átvételtől számított 3 évig őrizze meg. (19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet 4.§ (6) bekezdés)
  3. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.
  4. A nyomtatványt küldje el faxon (+36-1-297-1270) vagy e-mailben (szerviz@madalbal.hu).

Vagy bejelentheti online módon is:

  1. Értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. Fontos! Mindenképp írassa alá a vásárlóval a nyomtatványt! 1 példányt adjon a vásárlónak. A nyomtatványt az átvételtől számított 3 évig őrizze meg. (19/2014 (IV. 29.) NGM rendelet 4.§ (6) bekezdés)
  3. Ide kattintva töltse ki az online bejelentő lapot.
  4. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik az üzletben a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon vagy e-mail-ben. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.
 

Ha Ön kereskedő partnerünk és webáruházban adta el a készüléket:

Ha a hibás készülék Önnél van:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. Ide kattintva töltse ki az online bejelentő lapot.
  3. A készüléket mindengyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.
  4. Fontos! Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon vagy e-mail-ben. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.
 

Ha a hibás készülék még a vásárlónál van:

a vevő közvetlenül is behozhatja vagy beküldheti a készüléket szervizünkbe. Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, a vevő feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérje meg vevőjét, hogy vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Telefon: +36-1-297-1277 vagy +36-1-297-1620 / 115

Ha a vevő közvetlenül hozzánk fordul, szintén ki kell töltenie és aláírnia az itt letölthető dokumentumot. Majd a készüléket minden gyári tartozékával együtt be kell rakja egy dobozba. A doboznak ezen kívül tartalmaznia kell a nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát, jótállási jegyet és a számlát vagy blokkot (másolat is elegendő) is.
 

Ha Ön vevő, és szaküzletben vásárolta a terméket:

Ön választása szerint fordulhat a szaküzlethez vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Telefon: +36-1-297-1277 vagy +36-1-297-1620 / 115

A javítás menete ebben az esetben:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.
  3. A nyomtatványt küldje el faxon (+36-1-297-1270) vagy e-mailben (szerviz@madalbal.hu).

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.
 

Ha Ön vevő és webáruházban vásárolta a terméket:

Ön választása szerint fordulhat a webáruházhoz vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az Ön feladata és költsége a hibás termék szervizbe történő eljuttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Telefon: +36-1-297-1277 vagy +36-1-297-1620 / 115

A javítás menete ebben az esetben:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki és írja alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakja be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakja be a készülék mellé a csomagba, majd zárja le azt.
  3. A nyomtatványt küldje el faxon (+36-1-297-1270) vagy e-mailben (szerviz@madalbal.hu).

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik Önnél a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk az Ön részére faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadják, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítják, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítjük Önt. Pótlás után a készüléket megjavítják, majd visszaküldik.
 
Utoljára megtekintve